martedì 7 febbraio 2012

ZUF

Parlando di cucina in ufficio, mi è venuta voglia di rimangiare, dopo tanto tempo, questo piatto:
Il zuf al è un plat furlan che une volte si mangjave spes, soredut intes matinis di unvier. Al è fat cu la polente cjalde, cun parsore dal lat frêt. Vuê al è simpri plui râr; di un par di agns tal paîs di Tapoian ai 5 di Zenâr si fâs la Sagre dal Zuf, dulà che ducj a puedin cercjâ chest plat di une volte.
Zuf (par 4 personis) - Variant de Cjargne
400 grams di coce zale palombe – 200 grams di farine di polente – 50 grams di spongje – ½ litri di lat – 2 sedons di farine blancje - sâl
Meti intune pignate sul fûc une misure grande di aghe salade, fale bulî e fâ cuei la coce, netade e taiade a tocs, par 20 minûts; daspò disgotâle e passâle tal passadorie, cjapant su la creme intune terine. Meti sul fûc une caçarole e zontâ daurman, a ploie, lis dôs farinis, messedant dal continui cuntune sedon di len. Stasonâ par cirche 40 minûts, simpri messedant, e lassâ inclipâ prin di servî.

Tratto da Wikipedia in friulano.

3 commenti:

  1. ( io leggo ma non scrivo friulano) che bello! E' vero lo mangiavo sempre da bambina! Fatta più semplicemente con farina bianca e latte. Piatto serale. Rina

    RispondiElimina
  2. Mamma quanti anni non lo mangio! Mia mamma me lo faceva col semolino, latte e zucchero....Quando mia figlia era piccina, spesso me lo chiedeva per cena. Che ricordi... :)

    RispondiElimina

I commenti anonimi non sono permessi e pertanto, se effettuati, verranno considerati spam.